Ljudje smo izrazito vizualna bitja, zato nas privlačne podobe, slike ali znaki že od nekdaj privlačijo. To so prepoznala tudi številna podjetja, ki so ugotovila, da si ljudje hitreje identificirajo s podjetjem, če imajo ta atraktiven in privlačen znak. To je blagovna znamka podjetja, ki je pomembna tako za potrošnike kot tudi za podjetja. Toda njen cilj ni le prepoznavnost, ampak še mnogo več.
Podjetja z blagovno znamko zaščitijo svoje ime in znak oziroma logotip. To je ključnega pomena, če ne želijo, da bi ga uporabljala tudi druga podjetja in ga registrirala za svojega. Čeprav registracija pomeni določen strošek, pa je blagovna znamka sama po sebi velika prednost. Dolgoročno gledano postanejo podjetja z njo konkurenčna, potrošniki jim ostanejo zvesti, to pa je ključnega pomena za njihovo uspešno poslovanje. Ker se mnogi potrošniki danes odločajo za izbiro uveljavljenih blagovnih znamk, je registracija znamke vsekakor smiselna.
Prijava patenta je postopek, ki ga imenujemo patentiranje
Ljudje se vse pogosteje ukvarjamo s takšnimi in drugačnimi inovativnimi rešitvami. Če gre za popolno novost na področju tehnike, ki je uporabna tudi v različnih vejah gospodarstva, potem govorimo o izumu. Če želimo naš izum zaščititi in imeti zanj izključne pravice razpolaganja, potem je potrebno poskrbeti za njegovo patentiranje. Ker gre za zelo zapleten in strog postopek, je potrebno temeljito razmisliti, ali patent resnično potrebujemo.
Predno se lotimo patentiranja, je pomembno vedeti, da izuma pred prijavo ne smemo nikomur razkriti. S tem prijava ne izpolnjuje več pogoja novosti in bo hitra zavrnjena. Informacije o tem, ali je nek izum popolna novost, lahko dobimo na spletnih straneh Evropskega patentnega urada in tako ugotovimo, ali se naš izum izpolnjuje vse pogoje za patentiranje. Ker gre za zelo zapleten in dolgotrajen postopek, se ga je potrebno lotiti strateško in si po možnosti poiskati pomoč patentnega zastopnika.